5 zasad urządzania biura typu open space

Biura typu open space z jednej strony umożliwiają ciągły kontakt ze współpracownikami i swobodną wymianę pomysłów, a z drugiej – mogą nieco utrudniać wykonywanie obowiązków zawodowych. Wszystko jest jednak kwestią prawidłowej aranżacji, która uwzględnia kilka czynników mogących wpływać na komfort i efektywność pracy. Jakich? Przeczytaj nasze wskazówki dotyczące urządzania przestrzeni otwartych dla pracowników.

Czytaj dalej 5 zasad urządzania biura typu open space

Opublikowano

Czym kierować się przy wyborze firmy oferującej lokale biurowe do wynajęcia?

Poszukujesz biura do wynajęcia? Zostaw to zadanie profesjonalistom, czyli pracownikom biura nieruchomości specjalizującym się w powierzchniach biurowych. Jednak jak znaleźć odpowiednią do tego firmę? Prezentujemy rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas poszukiwań, aby zapewnić sobie owocną współpracę.

Czytaj dalej Czym kierować się przy wyborze firmy oferującej lokale biurowe do wynajęcia?

Opublikowano